İzmir Anlaşmalı Boşanma Avukatı

İzmir anlaşmalı boşanma avukatı, bu tarz davalarda sıklıkla yapılan bir araştırma konusudur. Boşanma davaları çekişmeli ve anlaşmalı boşanma davası olarak ikiye ayrılmaktadır. Anlaşmalı boşanma davalarında taraflar boşanma ve boşanmanın doğuracağı sonuçlarda fikir birliğine varmaktadır. Velayet, nafaka, maddi-manevi tazminat ve eşya paylaşımı boşanmanın sonuçları olarak sıralanabilir. Anlaşmalı boşanmada eşler bir boşanma dilekçesi ve anlaşmalı boşanma protokolü ile dava açabilmektedir. Anlaşmalı boşanma davaları en hızlı ve sorunsuz sonuçlanan dava türlerindendir. İyi bir İzmir anlaşmalı boşanma avukatı;

• Davanın açılması, gerekli belgelerin hazırlanması, dava masrafları, yargılama giderleri gibi prosedürleri halleder.
  • Gerekli dava dilekçesi ve boşanma protokolünü hazırlar.
  • Taraflar arasındaki irtibatı düzenler.
  • Mal paylaşımı, velayet, tazminat, nafaka için kanuna uygun lehe kararlar alır.
  • Dava süreciyle ilgili müvekkilini bilgilendirir.
  • Tecrübesiyle duruşma esnasında müvekkilinin haklarını korur.

Anlaşmalı boşanma davası kolay sonuçlanabilen davalar arasındadır. Buna karşılık bu dava için de bazı usul ve esas şartları bulunmaktadır. Örneğin eşlerin anlaşmalı boşanma davası açabilmesi için en az 1 yıl evli kalmış olmaları gerekmektedir. Şekil şartı olarak da dava dilekçesi ve protokol gibi şartlar bulunmaktadır. Tüm bu süreç hakkında bilgi sahibi olmak için de iyi bir İzmir anlaşmalı boşanma avukatı ile çalışmak gerekmektedir.